piątek, 31 marca 2017

Monte Plus z TRND


Monte Plus w projekcie TRND






Z ogromną przyjemnością ogłaszam, że zakwalifikowałam się do kampanii Monte Plus. Platforma Trnd zaprosiła mnie i 2999 osób do przetestowania nowego deseru mlecznego Monte Plus 120 g w wersji z sosem czekoladowym i sosem karmelowym. Jako ambasadorzy dostaliśmy do dyspozycji budżet w wysokości 65 zł na zakup 24 deserów.

Mój zestaw ambasadora zawierał:
- 12 sztuk Monte Plus z sosem czekoladowym
- 12 sztuk Monte Plus z sosem karmelowym
- 1 przewodnik projektu
- 1 książeczkę badania opinii
- 2 Monte planery na lodówkę

             




 Teraz pozostaje tylko przetestowanie dwóch nowych propozycji Monte, a że ja i moi bliscy jesteśmy dużymi łasuchami, testowanie będzie ogromną przyjemnością ;) Ciekawa jestem również czy nowe Monte Plus zaczaruje moich znajomych ;)


Jeśli również chcesz brać udział w kampaniach i testować różne produkty, to zapraszam do rejestracji w platformie TRND


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz