czwartek, 16 lutego 2017

Testowanie deserów E. Wedla w kampanii Streetcom

Desery E.Wedla

Streetcom zaprosiło mnie do swojej kampanii. Tym razem do przetestowania dostałam ,, Wedlowskie desery" E. Wedla
W mojej paczce ambasadorki skrywały się pięknie zapakowane słodkie pralinki E. Welda




 W paczce znalazły się 3 pudełka słodziutkich pralinek.

FUSION 

Dulce de Leche - genialne kremowe mleczne nadzienie ( to moje ulubione ;)
- Cocoa&Orange - wyrazisty smak kakao z nutą pomarańczy
Caramel&Nuts - niezwykłe połączenie karmelu i orzeszków

CLASSIC
Tu znajdziemy smaki popularnych deserów, którymi nadziane są pralinki ;)
Tiramisu
Panna Cotta
Crème Brûlée (z tego zestawu to mój faworyt)

DARK
To pudełeczko kryje smaki dla miłośników ciemnej czekolady, którą oblane są pralinki
Lemon Tart - smak tarty cytrynowej
Chocolate Mousse - smak musu czekoladowego z dodatkiem pomarańczy
Pavlova Dessert - smak deseru bezy Pavlovej z owocami leśnymi (to jest smak, którego nie można zapomnieć ;)



Oczywiście do testowania miałam dobrego pomocnika, który rozpływał się na smakiem nowych Deserów Wedla ;)










Jak widać na załączonych obrazkach, radość z testowania była ogromna ;)

Podsumowując całe słodkie testowanie mogę szczerze polecić nowe Wedlowskie Desery. Myślę, że każdy znajdzie smak dla siebie. Wszystkie czekoladki są niebiańskie jednak smak Dulce de Leche  z kolekcji FUSION najbardziej skradło moje serce. 
Tak bardzo rozsmakowałam się w testowaniu nowych smaków, że zrobiło mi się smutno, że jest ich tak mało, mam nadzieję, że przyszłości powstaną kolejne zestawy.
Nowe desery nadają się na każdą okazję jak również na brak okazji ;) Poniżej kilka fotek









Jeśli chcesz testować produkty i dołączyć do społeczności Streetcom, wypełnij ankietę rejestracyjną. Tylko zarejestrowane osoby mogą uczestniczyć w kampaniach Streetcom.
#WedlowskieDesery #wedel #streetcom

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz