wtorek, 27 września 2016

Tesa...kampania Streetcom

Kilka dni temu przybył do nas kurier z paczką, która była dla mnie miłą niespodzianką.
Po zdjęciu czarnej foli ukazało się piękne niebieskie pudełko, w którym skrywały się produkty Tesa Powerstrips



 Tak prezentuje się zawartość całej paczki Ambasadora Tesa


Do przetestowania dla mnie otrzymałam:

  2 opakowania dużych plastrów montażowych Tesa Powerstrips
1 opakowanie haczyków dekoracyjnych Tesa Powerstrips
1 opakowanie dużych haczyków owalnych Tesa Powerstrips
Girlanda
Przewodnik Ambasadora



Do przetestowania dla znajomych otrzymałam:

15 sztuk ulotek informacyjnych Tesa Powerstrips
15 sztuk ulotek informacyjnych Streetcom
15 opakowań białych plastrów dekoracyjnych Powerstrips (2 szt w środku) oraz 15 opakowań przezroczystych plastrów dekoracyjnych Powerstrips (4 szt w środku) sprytnie zapakowanych w ulotkę za pomocą plastra Powerstrips, który mamy możliwość przetestować już w momencie otwierania ulotki ;)
15 opakowań białych plastrów (po 2 sztuki)







Wszystkie produkty Tesa: plastry jak i haczyki to genialne rozwiązanie dla tych, którzy lubią dekorować ściany swoich wnętrz, a zwłaszcza kiedy często zmieniają ich wygląd i w bardzo łatwy sposób chcą montować i demontować przemieszczać przedmioty. 
Bez wiercenia, bez dziur, bez kłopotu, a najważniejsze bez śladu po demontażu ;)



A tak wykorzystałam swoje duże montażowe plastry do 2 kg.
Dzięki #tesa #powerstrips w pokoju dziecięcym zagościło słonko, które jest świetnym uzupełnieniem namalowanego obrazka#Streetcom 

Testowanie nadal trwa, więcej wkrótce... ;)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz